free from spots

Više od 1/3 žena ima problema s aknama, prvenstveno zahvaljujući hormonalnim promjenama.

Nisi sama!

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2

Kako san za ljepotu može poboljšati izgled kože sklone nepravilnostima?

Zaista nema dovoljno sati u danu. Odlazak na posao, kuhanje, odlazak u teretanu, malo obiteljskog vremena i pokušaji socijalizacije ostavljaju malo vremena za išta drugo! Uz toliko gužve neki ljudi primjećuju da im dani započinju ranije i završavaju kasnije. Iako većini nas ne treba ohrabrenje za izležavanje vikendom, san je često prvo što zapostavljamo tijekom tjedna kako bismo stigli sve u našim užurbanim životima. No bi li žrtvovanje socijalizacije za san popravilo našu kožu?

Kako san može poboljšati stanje moje nepravilnostima sklone kože?

"San za ljepotu" definitivno nije mit. Dok spavamo, naše tijelo uklanja toksine iz kože i liječi je i obnavlja. Stoga kad skratimo vrijeme spavanja, zapravo smanjujemo sposobnost tijela da vrši te funkcije.

Upala:

Nedostatak sna ili isprekidani san može dovesti do povećanja razine hormona stresa. To je loša vijest za kožu sklonu nepravilnostima jer se pogoršava upalno stanje kože, posebno nepravilnosti i psorijaza. Pojačana upala može dovesti do pogoršanja nepravilnosti i povećane osjetljivosti. Ako imaš stresan noćni san, tvoje će tijelo povećati proizvodnju glukokortikoida. To su steroidni hormoni koji narušavaju rad imunološkog sustava i obično se koriste za liječenje onih s preaktivnim imunološkim sustavom. Prekomjerna tvorba glukokortikosteroida može rezultirati abnormalnostima u strukturi i funkciji kože, stvarajući uvjete za pogoršanje akni.

Tretmani preko noći:

Vrijeme kad spavaš najbolje je vrijeme da noćni tretmani za akne imaju počnu djelovati. Retinol je sve popularniji sastojak u tretmanima za kožu sklonu nepravilnostima. To je blaži oblik tretinoina i djeluje tako da obnavlja stanice kože i sužava pore. Ovu kremu ili gel najbolje je nanositi prije spavanja jer je stanična obnova najjača noću, a novostvorena koža izuzetno je nježna i ne bi trebala biti izložena suncu. San je neophodan jer će primjena tretmana s retinolom učiniti  tvoju kožu vrlo osjetljivom na sunce.

Mijenjanje jastučnica:

Ne, to nije drastična noćna kura, ali može zaustaviti nastanak novih nepravilnosti i korisnija je no što misliš.                         

Jastučnice, baš kao i četkice za make-up i ručnici za ruke, sakupljaju prljavštinu i masnoću kad se ne čiste redovito. To se prenosi na našu kožu dok spavamo i može biti uzrokom začepljivanja pora i nastanka novih nepravilnosti. Pripazi da opereš kožu prije spavanja i mijenjaš jastučnice barem dvaput tjedno ako imaš problema s nepravilnostima.

Kako bolje spavati noću?

Ako je, dakle, ključ lijepe kože bez nepravilnosti dobro prospavana noć, kako do tog toliko važnog sna?

Jedi ranije:

Za početak ne jedi velike obroke neposredno prije odlaska u krevet. Posljednji bi obrok trebao biti barem nekoliko sati prije spavanja. Teški obrok bez imalo aktivnosti nije idealna situacija za naša tijela pri preradi hrane i može dovesti do problema s probavom i isprekidanog sna.

Izbjegavaj ekrane prije spavanja:

Prije odlaska u krevet trebalo bi se što je više moguće opustiti. Zbog radnji koje povećavaju budnost vaše tijelo neće moći shvatiti da ste spremni za počinak.

Povećajte duljinu sna:

Mnoge su studije pokazale da je negdje između 7 i 9 sati sna odgovarajuća duljina spavanja. Stoga ako trebaš još koji razlog za spavanje, može pomoći spoznaja da ćeš se riješiti nepravilnosti!

Ovaj je članak predviđen samo u svrhu općeg informiranja. Potrebno je zatražiti savjet od stručnjaka prije početka novog režima ili načina ponašanja.

33370
|||

Tvoja primjerena rutina njege kože

ČIŠĆENJE

Otkrij više

KOREKCIJA

Otkrij više

KOREKTIVNI MAKEUP

Otkrij više

Otkrij više o njezi aknama sklone kože